معاون درمان دانشگاه پزشكي شهيد صدوقي يزددر مراسم تجلیل از پزشكان فعال مهریز : مديريت بيمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهريز را نمونه يك مديريت كاردان و مردمي دانست. (گزارش تصويري )
به گزارش خبرنگاريزدفردا از مهريز، محمدرضا وفايي‌نسب عصر امروز در جمع پزشكان فعال شهرستان مهريز اظهار داشت: بيمارستان شهرستان مهريز يكي از مجهزترين بيمارستان‌هاي استان يزد به شمار مي‌رود زيرا با برخورداري از كادر مجرب توانسته بهترين خدمات را به بيماران خود ارائه دهد.
وي افزود: اين نوع تلاش‌ها باعث شده تا اين بيمارستان در جايگاه واقعي خود در استان قرار گيرد و در برخي ارزيابي‌هاي كشوري كه از سوي وزارت بهداشت و درمان انجام شده، مقام نخست را از آن خود كند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد خاطرنشان كرد: پيشرفت و توسعه بيمارستان فاطمه الزهرا(س) با تلاش‌ها، پيگيري‌ها و همكاري‌هاي سرپرست مركز بهداشت و درمان شهرستان و مديريت اين بيمارستان ميسر شده واميدواريم با تلاش‌هاي اين دو مدير لايق مهريزي، بيمارستان اين شهرستان بتواند به جايگاه والايي كه مدنظر مسئولان و مردم شهرستان است، دست يابد.
وي مدير بيمارستان مهريز را فردي مردم‌دوست و كاردان معرفي كرد و گفت: سيدرسول محسن‌زاده توانست با مردم‌داري و ارتباط مستقيم با همشهريان خود و با تلاش فراوان و همكاري مداوم با مسئولان مربوطه و ارتباط بدون واسطه با خيران همچنين دخيل كردن آنها در انجام امور بيمارستان با هدف كمك به بيماران نيازمند، مشكلات بيمارستان فاطمه الزهرا(س) مهريز را حل كند و با اين اعمال خود نمونه يك مدير موفق براي جامعه باشد.
در ادامه اين مراسم از خدمات و زحمات پزشكان فعال در امر حفظ سلامت بيماران و ارائه خدمات پزشكي به بيماران در تنها بيمارستان و مراكز درماني اين شهرستان تجليل شد.
شهرستان مهريز با جمعيت بالغ بر 50 هزار نفر در 45 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

گزارش تصویری خبرنگاریزدفردا از مهریز :


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا